torsdag, oktober 04, 2007

jag funderar...

...på att starta en riktig blogg, en sån där blogg där man faktiskt står för vem man är och vad man tycker. men jag vet inte om det är värt det. inte bara för att det är hösten 2007 och en ny blogg känns, tja, "retro, så 2003", som thente skulle ha sagt.
men för att...tja, jag gillar att ha en obefintlig ambitionsnivå på bloggen, jag gillar att skriva oseriösa obegripligheter om meningslösa tv-serier, och jag vet inte om jag skulle göra det om jag hade en blogg med namn och bild. och att försöka göra reklam för bloggen, fånga läsare, slå sig fram i bloggvärlden... nja, jag blir nog kvar här med er, ni tio trogna läsare som av någon outgrundlig anledning går in här då och då (hej allihop!).

2 Comments:

Blogger Jonas said...

hej själv!

8:56 fm  
Blogger Konrad Olsson said...

Hej hej!

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home