tisdag, september 12, 2006

you look great


dustin hoffman ska göra reklam för kappahl. jag tar det igen: dustin hoffman ska göra reklam. för kappahl.

Jag vet inte riktigt vad man ska tycka. På något sätt är det lite skönt att Dustin ser lite halvstilig ut på bilderna - under de senaste åren har han varit alldeles för muppig, den där grå hockeyfrillan hade inte varit klädsam för någon - men, ändå: kappahl.

Den här fixeringen som jag har vid typ 70-åriga män är kanske lite löjlig. (Dustin är iofs inte 70 än, han fyller först nästa år.) Men det är ju inte de 70-åriga skådisarna jag är så fäst vid - utan vilka de var på 70-talet. Nu saknar jag 70-tals-dustin ännu mer. Dustin Hoffman från Lenny, All the President's Men, Maratonmannen, Kramer vs Kramer. Vem fyller ut hans skor nu?

5 Comments:

Blogger deltidsharmonisk said...

Ja, vilka bra filmer du nämner.

2:19 em  
Blogger karin said...

visst ar de? bra, alltsa.

11:46 fm  
Anonymous Anonym said...

jag trodde att kanske Tobey MacGuire skulle fylla Dustins skor (gullig, lite nördig och bra skådis), men det är klart, Dustin skulle aldrig spela Spindelmannen....

12:10 em  
Anonymous Anonym said...

eller det stavas ju Tobey Maguire.

12:11 em  
Blogger karin said...

fast åh, tobeys roll i wonder boys hade också kunnat vara dustins. en mycket ung (och ganska mesig) dustin, förstås.

12:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home