måndag, maj 21, 2007

the palladinos: återkomsten






Amy Sherman-Palladino. Dan Palladino. Underbara, underbara Lauren Ambrose. Parker Posey. Max Medina!

Det har varit en småsorglig vecka: GG är över, Veronica Mars läggs ned, Studio 60 har bara några få avsnitt kvar...
men det finns i alla fall en liten tröst i att paret Palladino står bakom en av höstens tv-premiärer, "The Return of Jezebel James".

...hmm. efter en halvtimmes surfande får jag nog ta tillbaka vad jag just skrev. Jezebel-klippet på fox.com är förfärligt - inte nog med att Parker Posey spelar över, allt dränks av vidriga burkskratt. Och ska man tro Televisionary är hela pilotavsnittet likadant. Visst finns det en liten chans att serien görs om innan premiären... men jag får nog leta vidare efter ett GG & VM-substitut.

1 Comments:

Blogger a said...

Hej Karin.
Jag har skickat en "ex-jobbstidning" especially for you idag. Det är tradition att Skurups folkhögskola skickar ut dem till redaktioner i landet och det var så lätt för mig att sätta ditt namn på en av DN-adresslapparna. Så då gjorde jag det.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Anna
Ps. Jag skäms som en hund över att "schäfrar" är felstavat på sidan två. Det stod "katter" i den sista genomläsningen jag gjorde. Ville bara säga det. /Stavningsfascist

6:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home